Ansök om medlemskap hos oss gör du genom:

Som medlem i ÖBK erhåller du följande:

- I medlemsavgiften ingår för helbetalande en prenumeration på  tidningen Brukshunden, 8 nr/år.
- Förtur till våra kurser.
- Tillgång att träna på klubbens marker.
- Kontakt med kunniga instruktörer.
- Erbjudande att komma på våra föreläsningar.
- Möjlighet till utbildning av dig själv om du vill bli exempelvis instruktör eller tävlingsledare.
- Olycksfallsförsäkring i organiserad verksamhet.

Och, inte minst, många nya vänner och bekanta.

Medlemsförmån;

DJURMAGAZINET ÅKERSBERGA

Medlemmar får 5% rabatt på hela sortimentet.
Visa upp ditt medlemsbevis i kassan vid betalning.

Ordinarie medlemsavgift  555kr

Som helbetalande medlem betalar du en central avgift som går till Svenska Brukshundklubben samt en lokal avgift som går till den lokala brukshundklubben, i detta fall Österåkers Brukshundklubb.

Har du betalat förbundsavgiften 400kr till en annan ansluten SBK-klubb är avgiften för medlemskap i ÖBK 155 kr.

Betala medlemsavgift

Här hittar du information om medlemskap i SBK och lokalklubbar

Medlemsavgift

Medlemskort

Här hittar du ditt medlemskort och hanterar dina medlemskap.

Familjemedlem 155kr

Du som bor tillsammans med en fullbetalande medlem kan välja att betala för familjemedlemskap.

Ungdomsmedlem

Är du mellan 7 och 25 år kan du gå med i Sveriges Hundungdom (SHU) och välja Svenska Brukshundklubben som specialklubb, då får du två medlemskap för priset av ett. Samma år du fyller 26 år går ditt medlemskap automatiskt över till Svenska Brukshundklubben.